Jaha ..

Så var man härligt förkyld igen!
Det är bland det värsta jag vet när näsan vågrar sluta rinna och det retar i halsen, ögonen känns stora och huvudet tungt!! Men det stoppar mig inte!
Jag var på praktiken, Sofie kom dit och luncha med mig i 2 timmar. När jag kom tillbaka sa dom bara det var en lååååång lunch idag jag ba japp o så flina dom lite! Men jag gör seriöst absolut INGENTING där så vad spelar det för roll?
När jag kom tillbaka gjorde jag mina naglar hos Tatty, hon är fan duktig och så gullig!
Naglarna blev skit fina så jag är mycket nöjd!! :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning eftersom jag mer eller mindre bara klev rakt upp ur sängen och hoppa ner i skorna imorse så det är på tiden!
Efter det så vankas det julbord med jobbet i Gamla stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0