22 december

Packar, städar, tvättar för fullt!
Har slagit in de få julklappar jag har med mig.
Imorgon bär det av mot Varberg och sjukstugan, jag är nästan säker på att jag kommer bli sjuk!
Det blir jag nästan alltid när jag är där utan att någon annan är sjuk men nu har Linda feber så det känns inte så bra. Jag har inte råd att bli sjuk, när jag äntligen ska få vara ledig vill jag oxå vara ledig o inte sjuk och dessutom ska jag jobba så fort jag kommer hem igen.
Men vi får hålla tummarna och hoppas att hon är frisk imorgon och att jag slipper skiten! ;D

Gällande kvällen vet jag inte vad jag ska göra, hemma eller ut o dricka med Sofie och dom?
Aja vi får väl se hur det blir ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0