That´s it

Öppningen idag gick skit bra, jag är nästan lite stolt över mig själv. Mycket folk = många skor sålda = awesome! Tror vi sålde ca 140 par skor idag på 6 timmar. Så klaga är dumt.

Stäningen gick också bra, den har jag riktigt bra koll på nu. Behöver inte ens stödlappen längre. Så det känns skit bra slipper jag vara orolig över det i fortsättningen.

Fick lite bråttom till bussen så packade aldrig ner min kofta utan höll den i handen. Sätter mig sedan på bussen med koftan i känt, trött och tankspridd som jag är numera så är det klart att jag bara reser mig när jag ska gå av och har helt glömt bort koftan så guess what den ligger kvar på bussen. Det kom jag självklart på ca 3 minuter efter att jag gått av.

Blev så jävla arg.

Min enda svarta kofta, aja whatever.

Även om den lämnas in på hittegodset så vill jag inte ha tillbaka den.

Tror jag iaf! Aja vi får se, ska köpa ny imorgon innan jag börjar jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0