Skön helg

Precis en sån helg jag behövde. Sömnen kunde iofs har varit något bättre, jag sover inte lika bra som vanligt känns det som vet inte varför. Jag vaknar inte på nätterna heller men det är något som är annorlunda bara. Plus att jag vaknar runt 10 varje dag även när jag egentligen bara vill sova så länge som jag bara kan. Men tydligen kan jag inte sova länge längre, vilket suuuuuger!
Imorgon börjar jag 13.00 med Emma I Täby det ska bli kul att träffa henne en kort stund innan hon måste ge sig av. Sen kommer det in en tjej vid 14 som ska jobba med mig 14-17. Sen blir jag ensam i 2 timmar innan jag ska stänga. Så imorgon jobbar jag alltså 13-19.10. Det blir nog bra, har dock inte stängt sen min introdag och det var i Kista och där är det långt ifrån som i Täby. Men jag håller tummarna och hoppas att jag klarar av larmet och alla papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0