Sjuk?

Hade lite svårt att somna igår, mycket som snurrade runt i huvudet.
Sen son jag som en stock ända tills min väckarklocka ringde 10:40, då vaknade jag i chock och var helt säker på att jag hade försovit mig. Jag var tvungen att kolla på klockan två gånger och räkna hur lång tid det var kvar tills jag skulle åka men trots det kändes allt ändå konstigt. Vet fortfarande inte varför.
Jobbet idag gick bra, vi hade väldigt mycket att göra. Kom en till leverans som skulle ut i butiken.
Just nu känner jag mig jättetrött och allmänt hängig. Mår inte alls bra huvudet dunkar och ah jag vet inte.
Men det är bara att kämpa två jobb dagar kvar sen är det helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0