Ingen vila

Och där rök min lediga söndag!! yey!!
Nu jobbar jag 10:45-17:10 i Barkarby alltså öppning-stängning. Det blir goa pengar med 100% ob hela dagen, mums!
Men jo ja visst är jag trött, skulle inte vilja påstå något annat men jag biter ihop bara 7 arbetsdagar kvar tills jag är ledig första gången på 13 dagar! Men då är jag ledig lördag-tisdag som det ser ut nu. Men har börjat förstå att jag inte ska hoppas för mycket på ledighet.
Och nej jag klagar inte, jag styr själv över mitt schema och jag tycker det är roligt att jobba och sen vet jag hur skönt det kommer kännas när lönen landar på kontot i september. Då kommer jag tycka att allt slit och trötthet är värt det!
Det som är jobbigt nu är att komma ihåg att fixa kontrakten VARJE gång jag jobbar annars kan jag inte få pengarna och när cheferna är på semester som de är nu blir allt mycket mer komplicerat men jag har kommit på en idé som jag hoppas kan funka. Ska se imorgon!
Yes jag pratar fan bara jobb på just nu men jag gör inget annat. Saknar ett privatliv.
I barkarby när jag väntade på bussen fick jag syn på Tobbe stod och pratade en kort stund innan bussen kom. På bussen mötte jag en gammal klasskompis som var påväg till jobbet. Usch är iaf inte avundsjuk på hans nattskift!
Aja ska kolla på the last song och fixa i ordning inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0