Glad

Ja trots att huvudet aldrig vill sluta verka och trots att jag känner mig något förkyld så är jag riktigt glad.
Jobbet idag gick bra, det blev dock mer än väntat.
Skulle jobbat på Kungsgatan 14-17 men precis innan jag gick på passet i Kungsgatan ringde Freddie och berättade att dom hade fått världens leverans och verkligen kunde behöva min hjälp. Så jag rusar till Kungsgatan och ser efter som det finns mycket att göra där idag och som tur var va det helt lugnt där. Så jag stannar kvar där 1 timme och 15 min så att Emelie kunde få sin lunch. Sen springer jag direkt över till Freddie och Bella på Sergelgatan. Det var verkligen massor att göra! Jag fick iaf ta hand om butiken och dom var nere på lagret och tog hand om den enorma leveransen!
Det var super roligt att få jobba där. I ena sekunden var det helt tomt och sen kom kund efter kund och jag förstod verkligen inte var de kom ifrån för butiken var tom och nästa gång jag kollade upp hade jag en kö på ca 7 personer. Så jag rusar ner på lagret sliter upp dörren och mer eller mindre skriker "JAG BEHÖVER HJÄÄÄÄÄLP" det behövde jag verkligen! Bella och Freddie släpper allt och springer upp för att hjälpa mig.
Timmarna gick verkligen fort!
Var verkligen super kul att få träffa dom, Freddie va ju bara för söt!
Bella har jag inte träffat sen min intervju och sen dess har mycket hänt. Kändes faktiskt lite konstigt när jag tänkte efter. För sist vi träffades var jag ingen för dom, jag kunde ingenting.
Vet inte hur jag ska förklara, men roligt var det!
Jag har dessutom bestämt mig för att vara med på Vagabonds after work på Fridays nästa vecka. Det kommer bli jättekul att få träffa alla. Både bekanta men även säkert ett flertal nya ansikten och namn!
JAG ÄLSKAR MITT JOBB, även om det tar all min energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0