fredag

Trött trött trött.

Funderade på att dra till Uppsala efter jobbet för att dra ut på krogen.

Jag visste hur trött jag skulle vara men jag försökte blunda för det så länge som jag kunde. Men tillslut insåg jag att det inte skulle vara värt det för jag mådde riktigt illa. Så jag stannade hemma, skönt.

Ska upp 7:40 imorgon eftersom jag har öppning. Känns lite jobbigt eftersom jag aldrig öppnat ensam och inte överhuvudtaget i Barkarby. Men det kommer gå fint, jag vet det!

 

Dammsög lite för en stund sen, det behövdes verkligen såg ut som FAN. Får se om jag orkar städa upp resten imorgon, hoppas det iaf för jag orkar inte ha det så här. Dock inte mycket att göra åt det när jag jobbar varje dag.

 

Nu är det inte lång tid kvar tills skolan börjar, fy fan säger jag bara. Vill bara gå klart skiten så jag slipper tänka på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0