Fredag den 13

Ja dagen började lite konstigt, men så pratade jag med underbara Linus och blev genast på bra humör!
Sen jobbade jag, jag stod i stort sett på lagret hela mitt pass. Vi hade fått en leverana men det fanns ingen plats att ställa skorna så därför var vi tvungen att dra ihop hela lagret eftersom det var massa luckor överallt, så det var verkligen på tiden. Det tog en stund hann dock inte klart helt men den jobbigaste delen är klar!
Varmt och svettigt var det oxå!
Men nu är jag nyduschad och ska bara sminka mig och åka in till stan för att möta upp Emma från jobbet. Vi ska sätta oss på någon ute servering och mysa!!
IMORGON ÄR MIN FÖRSTA LEDIGA DAAAAG PÅ EVIGHETER!!!!
Då blir det 40-års partaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0