When it feels right

Har tänkt flera gånger att jag ska skriva något men varje gång slutar det med att jag skrivit en rad och sen blir jag helt tom och skiter i det.
Jag är trött konstant, förutom när jag väl ska sova som jag på något sätt ändå inte kan somna. Dessutom är jag riktigt trött på att ha det så här! Vad kan man göra?
Jag har så sjukt mycket som snurrar runt i huvudet hela tiden, känner mig osäker o et inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv. Tänk om man väljer en sak och satsar på det sen slutar det med att man bara sitter och ångrar sig? Jo visst kan man återigen sätta sig ner o plugga men hur kul är det när man är 30+ och hellre vill skaffa familj? Man alla kommer väl till här i livet när man inte riktigt vet.. Och det jobbiga är att jag inte vet hur jag ska göra för att ta reda på det! blää ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0