väldigt najs!

Förstår inte vad som hänt med mig. Jag somna med tv:n på igår med och jag gör verkligen aldrig det annars men nu händer det i stort sett varje kväll. Så vaknar jag ca 20-30 min senare, stänger av och vänder på mig.
Visst är det skönt men jag missar ju slutet på alla program och det är väl inte så roligt.
Idag började jag 10 och slutade 11:40 så himla onödigt att åka dit men närvaron är viktigt!
Imorgon är vår enda normala dag på hela veckan men också vårt kortaste i vanliga fall men nu blir det den längsta. Jag börjar 11:50 så jävla skönt med sovmorgon och slutar 14:20.
På torsdag har jag bara utvsamtal 13:45-14:15 så då får jag också sova uuut, så jag ska inte klaga.
På fredag är det tidig uppgång då börjar jag 8:30 och slutar 11 om jag inte minns fel. Sen är vi lediga på eftermiddagen eftersom det är valborg och då ska det festas som aldrig förr! Ska bli galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0