tjuho

Jag håller på och jobbar på en ganska rolig sak, det kommer ta tid men det är verkligen värt det och jag ska fan lyckas! Förresten har jag fortsatt mitt jobbsökande nu på kvällen och precis när jag skrev den raden kom jag på, fan jag har ju ett jobb! Jag har fortfarande inte sagt upp mig så jag har rätt att jobba där exakt en månad till om jag så gärna vill men frågan är vill jag? Sist jag va där och skulle hämta mitt kontrakt hitta jaginte ens min pärm där längre så jag antar att dom slängt den men jag har fortfarande rätt att gå dit. Jag lovade Shirin att dom inte skulle få mig att sluta så jag ska försöka hålla mitt löfte o ta mig tillbaka innan det är försent!

Imorgon blir en rolig dag, jag känner det på mig!
Lördag blir en mindre rolig dag då ska jag tvätta och städa! *SUCK* Sist jag försökte mig på det där med städa krossa jag en ruta så det känns väldigt bra! Kan ju inte gå sämre denna gång!
Söndag blir en mysig dag då ska jag träffa Shirin i stan.
Måndag suger .. skolan igen. Jag vill verkligen inte, jag är så trött på skiten skulle inte banga på att hoppa av men bara tanken av det får min pappa att bli galen och så vill vi inte ha det. Och jag vet att det är bäst att gå ut då är jag fan färdig frisör och kan jobba samtidigt som jag pluggar vidare vilket är en awesome idé!
Jag skulle behöva sova snart men känns som att jag helt plötsligt fick en massa energi och hm ja jag vet inte!


Men detta inlägg avslutas här och nu med en bild från andra tider! våren 07
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0