Pollen!!!!!!!!

Fan vad jag hatar pollen, det gör mig trött jag får ont i huvudet, det kliar i ögonen och jag blir täppt i näsan. Jag är glad över medicinen men jag önskar den hade hjälpt lite bättre men jag vågar inte testa att vara utan den för då lär jag ju dö.
Hur som helst idag hade jag utvecklingssamtal, det gick bra finns väl inget direkt att klaga på. Det verkar gå ganska bra trots allt vilket känns väldigt skönt. Nu är det inte så mycket kvar och det är ganska mycket lediga små dagar. Den har veckan har varit jäte chill nästa vecka är vi lediga på måndag och veckan efter det går man bara halv vecka och efter det är det mindre än en månad kvar till sommarlov. Gud va tiden går fort men det ska bli så jävla skönt! Komma bort från allt plugg och skit!
MÅSTE HITTA ETT SOMMARJOBB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0