Last time

Det har hänt så fruktansvärt mycket senaste tiden så jag sammafattar lite.
I måndags träffade jag Ange efter skolan vi fikade i Vällingby sen gick vi oxh köpte blekning för att bleka hennes hår det blev halv bra. Men det är ju svårt att få ett mörkt hår att blekas och få en fin färg direkt.
Så vi fortsatte arbetet i torsdags och det blev tillslut väldigt fiint! Jag älska färgen och Ange verkade oxå nöjd med resultatet!
I onsdags skulle jag fixa naglarna på min salong, resultatet blev skit bra är mer nöjd nu än förra gången! Somriga och fina är dom nu. Men under tiden jag var där hände väldigt mycket saker och jag kan väl inte påstå att jag varit helt nöjd med stället någon gång! Har förskt prata med min handledare ett antal gånger men hon är väldigt svår att få kontakt med och hon tar aldrig åt sig negativ kritik så nu fick jag bara nog. Och jag kommer inte gå tillbaka, tyvärr. Ska förbi där på måndag och lämna in mina papper för jag måste ändå få med mig ett omdöme därifrån annars kommer jag inte kunna få betyg i D kursen men det ska nog inte vara några problem tror jag. Vet iaf att min handledares anställda tjej Sussi kommer fylla i ett papper och det räcker!

Skulle jobbet där imorgon men nu blir det inte så.. hm så vi får väl se vad som händer! Vet att jag ska tvätta och städa på söndag iaf! Välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0