Idag är det tisdag

Hade skit svårt att sova inatt vet inte varför. Sen sov jag väl halv bra och vaknade 11 av att David ringde gjorde faktiskt inte så mycket trots att jag vet att han bara ville jävlas, haha. Vi pratade på ett tag han åkte för övrigt på student kryssning idag, det vill jag också göra. Men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag gjorde mig i ordning och gick upp till Vällingby för att fixa lite på banken och skicka iväg en tröja till pappas fru. Sen köpte jag även en tröja och två par leggins, så nu är jag glad!

Om en timme ska jag börja göra mig i ordning inför kvällen då vi ska ut och fira Malin som fyller år idag.
Grattis! :D



(Hitta ingen annan bild på oss så det fick bli favorit i repris.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0