Grönan

Idag skulle jag egentligen jobbat men eftersom allt som det blev så blev inte inte heller något jobb. Ibland är inte pengar allt. Jag och Lisa drog upp till Vällingby vid halv 2 för att sola sen vid halv 5 drog vi till Grönan. Det var första dagen de hade öppet och Lisa hade fått gratis inträde, åkband, glass, sockarvadd, dricka och 2 fribiljetter till 5-kampen hur awesome är inte det?
Dock var hon lite rädd för att åka vissa saker men jag lyckades få med henne på endel av dom och det slutade med att hon gilla det! Men hon vågade dig inte upp i insane eller hon följde med i kön men sen smet hon ner igen. Så jag fick åka ensam för jag kunde ju inte va på grönan utan att ha åkt grönans roligaste åkattraktion! Den är ju verkligen helt underbar!
Sen spela jag o spela men det ville sig inte riktigt fick två små gosedjur och en liten choklad, varför vinner aldrig jag det stora vinsterna? Känns inte rättvist men men någongång får jag jag väl också turen att vinna något!
Har tagit några enstaka bilder jag kanske bjuder på vid senare tillfälle men just nu är jag så trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen så nu ska jag soooovvvaaaaa!!!!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0