Fy fan

Jag trodde aldrig att folk kunde behandla sina praktikanter på det sättet, det är helt sjukt!
Nog för att jag redan bestämt mig för att inte fortsätta praktiera där mer men jag gick dit idag eftersom jag hade hoppats på att dom ville fylla i min journal. Men hon hade blivit helt galen jag tänker inte gå ut med detaljer här på bloggen men det är ett av de värsta ögonblicken i mitt liv och då har jag ändå varit med om ganska mycket. Gick iaf därifrån så fort jag bara kunde.
Så jag har slösat bort en hel termin på en kärring som jag i stort sett gjort allt för aldrig förr har jag kämpat som jag gjort nu och den enda jag fick för allt slit är skit!
Fy fan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0