Fredag

Igår på prkatiken fick jag jobba över som vanligt. Jag är så trött på det stället, hur dom beter sig mot en och sättet de tittar ner på mig. Förklarar saker som om jag aldrig förr hade hört talas om hår, kom igen tror dom inte vi lär oss något alls i skolan eller? Nja ibland undrar jag.
Imorse hade vi naturprov och jag hade inte pluggat alls så myckt som jag trodde jag skulle behövt göra. Men det gick toppen ändå fast jag är fortfarande rätt förvånad över det hur bra koll jag hade på allt. Jag fick 32/40 så jag är absolut nöjd! Ska fan inte ge upp några ämnen utan faktiskt försöka annars kommer jag bara bli besviken i slutändan!
Och tydligen har jag omdöme MVG i försäljling och service kursen, som vi får slutbetyg i när vi går ut 3:an men alla uppgifter som tillhör kursen är klara. Det enda som återstår är hur vi beter oss på kundpassen. Hur som helst så blev jag väldigt förvånad men det känns ju självklart väldigt bra!!!

Slutade 16 idag så var hemma strax efter 17 sen tittade jag på några OC avsnitt och är verkligen skit trött!
Ska inte lägga mig alltför sent men ska försöka titta på Avatar som jag inte sett ännu och som alla säger är bääst!
Så vi får väl se vad jag tycker :)

Iår vinner Djurgården elitserien!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart djurgården vinner elitserien! ;)

<3 woho :D

2010-04-19 @ 14:36:00


URL: http://eextreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0