Från grunden

Ända sen jag skaffa bloggen alltså december 2007 har jag använt i grund o botten samma mall hela tiden. Visst har jag förändrat själva designen med jämna mellanrum. Men det har ändå tagit mig några åratt utveckla den så mycket att man inte längre kunde se vilken av mallarna den var från början och jag kände nu att det var dags att byta. Det var rätt jobbigt och det tar lång tid. Och nu har jag tröttnat för idag så just nu får den se ut så här.
Funderar på att ha en annan mall än den jag har nu då denna är väldigt jobbig och det är massa saker jag inte känner igen. Jag kommer väl säkert lära mig allt är jobbigt när det är nytt. Vi får väl se.
Den är rätt enkel och stilren just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0