Tvätt ..

Vaknade imorse och va pigg, kände mig glad!
Vet faktiskt inte varför, vaknade antagligen bara på rätt sida.
Kom till skolan hade svenska och vi fortsatte snacka om litteratur, tråkigt som fan men men.
Efter lunchen hade vi kundpass igen, men idag hade vi bara en kund och vi som inte hade fått egen hårvård förra veckan fick ha det nu. Vilket innebar att jag äntligen fick färga mitt hår!
Har stört mig på att det varit för rött ett tag nu så idag försvann det. Det blev mörkare än vad jag hade tänkt mig men det känns faktiskt bra att va mörkhårig igen. Jag tror jag passar bäst i det, även fast jag tycker det är roligt att ha lite ljusare på sommaren.
Vi slutade strax innan 16 sen åkte jag hem för jag har tvättstugan ikväll, det suger verkligen.
Men känns skönt att få bort alla smutskläder.
Imorgon är jag ledig igen! Ska bli super skönt!
Känns som att den här veckan kommer gå jättefort och jag hoppas verkligen jag har rätt för jag längtar till helgen!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0