Sova?

Jag borde försöka lägga mig och sova nu så jag inte vänder på dygnet bara för att jag inte har någon tid att passa imorgon. Men jag har så mycket som snurrar runt i huvudet, vet egentligen inte riktigt vad det är men ändå.
Jag vet iaf att det inte är något som får mig att må dåligt, det gör mig varken på bättre eller sämre humör allt är precis som tidigare.
Jag skulle kunna snacka massa skit om absolut inget speciellt, det skulle nog inte va någon som förstod ändå.
haha därför skiter jag helt enkelt i det.
Så nu stänger jag av datan lägger mig och kollar på tv istället.



Om jag lägger mig och lyssnar på låten kanske jag somnar, värt ett försök!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0