Skit dag

Vaknade hundra gånger inatt av att jag knappt fick luft pga min äckel förkyldning som bara blir värre och värre för varje dag! Varför kan jag inte bara bli frisk för.
Sen har dagen bara varit allmänt dålig, vet inte varför.
Har mått dåligt och inte varit på humör.
Inte nog med det pågår AIK - Djurgården matchen och det är ju ingen chock att vi kommer förlora ikväll.
Men det finns inte så mycket mer att göra. Jag har hållt hoppet uppe länge för Djurgården men nu har till och med jag gett upp och hoppas att alla välkomnar Djurgården till superettan! Vi behöver det, men jag hoppas verkligen att vi lyckas ta oss tillbaka till allsvenskan nästa år så att vi inte stannar kvar i superettan mer än nödvändigt!
Just nu så hoppas jag bara att vi tar med oss Bajen ner oxå, ska vi dit ska dom dit så är det bara! Dom förtjänar fan inte att få va kvar i allsvenskan!

Ska kolla på Idol om en stund nu iaf, sen fortsätter min tv kväll och jag hoppas på att somna tidigt ikväll!!

<33

Kommentarer
Postat av: Tess såklart

dif är för bra för att spela i samma serie som äckel aik, haha ne så kan man inte säga

men dif har haft så grymma spelare, det har varit sveriges bästa/starkaste lag, men alla spelare köptes upp å byttes ut till skit spelare =(

Därför behöver dif 1 år i superettan!:)

2009-09-29 @ 22:36:01


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/
Postat av: Tess såklart

dif är för bra för att spela i samma serie som äckel aik, haha ne så kan man inte säga

men dif har haft så grymma spelare, det har varit sveriges bästa/starkaste lag, men alla spelare köptes upp å byttes ut till skit spelare =(

Därför behöver dif 1 år i superettan!:)

2009-09-29 @ 22:36:03


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha man kan ju hoppas att det stämmer ;)

2009-09-30 @ 12:11:44


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0