Pain ..

Jag har tyckt att jag haft ont runt näsan och öronen men jag trodde bara att det berodde på att jag är jätte förkyld. Men igår så sa pappa att jag kanske hade öroninflammation, så han ville att jag skulle gå till någon läkare. Jag följde order och gick till Bromma närakut där fick jag reda på att jag hade bihålsinflammation och vatten bakom trumhinnan. Konstigt att jag haft så ont? Nej inte ett dugg!
Jag fick två olika penicilin och ett speciellt nässpray efter som vanligt nässpray inte hjälpt alls. Så jag tog det direkt när jag kom hem och det är verkligen skillnad men långt ifrån bra, men nu kan jag iaf andad lite genom näsan igen! Så det känns ju bättre.
Kände igår att jag inte orkade att gå till skolan men jag gick ändå och blev längre än planerat varför orkar jag inte berätta men va verkligen helt slut när jag kom hem. Stannade hemma från skolan idag, det är så svårt att koncentrera sig när det gör så ont i ansiktet, huvudet och öronen! Det går inte ens att förklara!

Hoppas att penicilinet gör sitt snart!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0