Onsdag 2 september

Idag ringde mitt alarm 8.55 gick upp runt kvart över 9.
Gick hemifrån 10:20 åkte in till stan för att möta Johnny.
Mötte honom strax efter 11 vid pendeln, sen tog vi tuben hem till mig.
Egentligen har vi inte gjort något alls, kollat på tv och bara tagit det lugnt.
Men tiden gick så sjukt fort, förstår fortfarande inte var dagen tagit vägen.
Vid kvart över 3 gick vi upp till Vällingby för att käka, sen gick vi hem igen.
Vid 8 åkte han hem.
Sen dess har jag pratat i telefon och kollat på tv, just nu sitter jag och kollar på finalen i so you think you can dance. Lite segt faktiskt, tycker dom har gjort programmet alldeles för långt jag vill bara veta vem som vinner!
Vill inte se massa sånt jag redan sett och det är en hel timme kvar tills det är slut och jag är redan skit trött skulle verkligen inte banga på att sova.

Imorgon är det dags för praktik igen så då börjar jag 11:30 och slutar 18:00.
Att börja så sent är väl skönt men samtidigt är det jätte jobbigt att sluta så sen, skulle hellre börja 8 och 15:00 eller något sånt. Men det är bara att acceptera och vänja sig vid tiderna för det är så det kommer vara sen när man gått ur skolan.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0