Meningslös dag

Hade så svårt att vakna imorse, va tvungen att verkligen dra mig upp ur sängen!
Det va inte alls kul!
När vi väl kom till skolan möttes vi av en stank, det lukta typ spya och avlopp trodde seriöst att jag skulle spy och det blev bara värre och värre hela tiden! Det sluta med att vi inte kunde ha vår lektion, så vi gick upp till teorisalarna och gick igenom massa tråk. Efter det fick vi sluta för dagen, vår gympalärare ställde in idrotten och vår formgivning kunde vi inte ha i den stanken.
Så jag och Sofie drog in till stan och kollade runt. Hon köpte ett par skit snygga boots!
Runt 2 drog vi hem så jag va hemma ca 3 och sen dess har jag bara suttit här är så jävla trött orkar inte göra något. Längtar tills det blir kväll så jag kan få sova, känner mig död!
Så onödigt att ens gå upp så tidigt imorse det gör mig tokig!
blää ..


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0