Lördagkväll

Igår vaknade jag sent för att vara jag, 12:20! Helt otroligt och det va så himla skönt!
Gjorde mig i ordning och drog upp till Vällingby runt 17 för att äta middag med Sofie.
Efter maten tog vi bussen hem till Sebbe (Sofies pojkvän) där chilla vi ett tag innan det börjar rulla in folk.
Jag har faktiskt inte en aning om hur många vi va där tillslut. Jag tyckte det va riktigt trevligt!
Drog hem runt 12 pga lite saker men men det spelade inte mig någon roll.
Hade sällskap hela vägen hem så det va skönt!

Kunde verkligen inte somna inatt har absolut inte en aning om när jag somnade, men vaknade vid 10 imorse och är verkligen helt slut!
Nina kommer förbi en stund lite senare, sen ska jag bara lägga mig i sängen och sova!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0