Helgen

Igår gick jag upp vid 9 för jag hade lovat Johnny att åka och kolla på hans match i björkeby.
Jag va där runt 11 och deras match skulle börjat 10:30 med det va försenat så dom kom igång någon gång efter 11. Det va faktiskt rätt kul att se, matchen slutade med att Johnnys lag vann med 5-2.
Efter det åkte jag hem och skulle packa ner lite saker för jag skulle till mormor och morfar. Jag tog tunnelbanan som gick 14:00 hinner bara åka 3 stationer så ringer mormor och säger att det är stopp i tunnelbanan i stan pga rökutveckling så jag gick av i Brommaplan och tog bussen till Spånga där morfar hämta mig.
Det va ingen liten omväg jag tog, jag va ju nästan tillbaka när jag hade varit och kollat på matchen.
Det va jätte kul att träffa mormor och morfar, det var rätt länge sen och tyvärr så blir det inte så ofta nu när dom bor i Täby det hinns inte med.
Mormor gjorde kyckling och ris och till efterrätt blev det hemgjord chokladpudding! Det va super gott!
Sen kollade vi på Svergie matchen och efter det fick jg skjuts hem. Men kunde inte somna för det, hända massa saker som gjorde att jag inte kunde somna.
Men nu är det bättre och jag hoppas det förblir så oxå!
Jag är trött och känner mig seg så ska bara stanna hemma, ska egentligen träna men det kliar och jag är svullen i halsen. Så vill avvakta lite och se hur det blir.

<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0