Fredag

Försov mig imorse eller ah jag vaknade 30 minuter senare än vad jag borde gjort stängde väl av alarmen.
Sjukt egentligen med tanke på att jag har fem alarm som väcker mig varje morgon, men är man trött så är man.
Jag gick till skolan trots att jag mådde skit, kunde inte missa en form lektion till. Så jag kämpade mig igenom dagen. Drack en burn och så kände jag mig ganska pigg. Jag kom hem någon gång efter 16, mina planer var att bara stanna hemma men jag kände mig pigg och orkade inte bara sitta här så jag drog ut med Sofia vid typ 22. Vi hamnade på Cattelin ( gamla huset). Kan ju inte direkt påstå att jag tyckte det va bästa stället jag varot på kanske men men ..
Kom hem för en stund sen och nu är jag helt slut, så nu är det verkligen dags för mig att sova!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0