Första kundmottagningen

Hade svenska första lektionen, det är verkligen skit tråkigt med litteratur det får mig nästan att somna!
Jag kan inte förstå att vi ska hålla på med det hela hösten, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Efter lunchen så hade vi vår första kundmottagning men förra veckan så sa våra lärare att vi skulle ha egen hårvård ist så jag va helt inställd på att få mitt hår färgat. Vi hade fått två bokningar så tänkte inte så mycket på det varför skulle just jag få ta hand om en kund när det finns massa andra i klassen som inte har något att göra?
Men självklart hade våra lärare redan bestämt vem som skulle få ta hand om kunderna. Det va en kund som skulle klippa sig och den andra skulle göra slingor och klippa sig. Gissa vad? Nej men självklart får jag kunden som ska göra slingor och klippa sig så att jag verkligen inte skulle hinna med att fixa med egna hår! Fan va arg jag blev! Frågade varför just jag? Det svar jag fick va att jag verkar vara framåt och att när hon såg mig göra slingor sist så tyckte hon det blev riktitgt bra. Ja men då har hon redan sett mig göra slingor varför väljer man då inte en ny så den oxå får visa vad den kan? Det är inte bara jag som kan göra slingor, det kan jag lova.
Men visst det var väl kul att hon valde mig.
Hur som helst så får jag färga mitt hår nästa tisdag ist! Så jag är nöjd.

Jag är hur trött som helst men ska iväg och träna nu iaf!
Imorgon är jag ledig, yey!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0