Blir galen snart!

Jag nyser HELA TIDEN, det kittlas (har fått hjärnsläpp vet inte ens om det stavas så) i näsan konstant!
Dessutom blir jag tårögd varje gång! Tror aldrig jag nyst så här mycket i hela mitt liv!
Men jag kan andas ännu mer genom näsan nu så jag känner jag gladare! Wiho!

Satt och försökte räkna ut hur mycket frånvaro jag har men det gick inte speciellt bra, om jag räknat rätt så har jag varit bort 13,9% i September. Det kan nog kanske stämma, äsch jag vet inte ska iaf försöka ta mig till praktiken imorgon om jag får sova ordentligen.

Inatt va jag vaken typ 30 gånger och vid 4 höll jag på att bli galen så då gick jag upp och satte mig i soffan en kvart eller något till jag kunde andas. Sen gick jag och la mig och sov igen.
Va ska man göra? Jag vägrar ligga med huvudet högre då får jag nackspärr!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0