09-09-09

Vaknade strax efter halv 10 av mig själv, helt sjukt det brukar inte hända ofta!
Gjorde mig i ordning gick upp till centrum och fixade lite saker sen åkte jag till Hässelby strand för att möta Nina.
Vi åkte till Hässelby gård för hon hade tid hos läkaren. Vi kom in där och så ska man ju anmäla sig i kassan och när vi skulle göra det visade det sig att dom hade sagt fel till henne, hon hade inte alls tid idag utan imorgon.
Skit störande och Nina blev skit irriterad men men vad ska man göra?
Så vi gick därifrån och åkte upp till Vällingby istället, vi käkade och kollade lite i affärer sen drog vi hem till mig en stund. Sen dess hade jag inte gjort alls mycket faktiskt.
Imorgon ska jag upp halv 10 och dra mig till praktiken, känns lite segt men jag vet att efter 15 så brukar det gå snabbare och det hoppas jag att det gör imorgon också!

Nu ska jag se klart de sista minutrarna av idol, älskar det!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0