Yeah!

Idag mår jag betydligt bättre har känt mig piggare och på bättre humör.
Nu är jag dock helt slut så det ska bli riktigt skönt att få sova sen!

När jag va påväg hem från skolan så fick jag ryck och gick in på HM för att köpa nya nagellack så när jag kom hem började jag fixa med direkt. Min baktanke va inte att bara måla dom rätt upp och ner utan att göra något nytt och roligt men fan va tid det tagit! Första vägra det torka och då förstörde jag allt eftersom mitt tålamod är riktigt kass ibland. Så då gjorde jag om det och ja det blev väl som det blev, om man kollar på det från avstånd ser det helt okej ut. Men nu orkar jag inte bry mig så det får se ut så här nu.

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen krypa ner i sängen och fortsätta kvällen med att kolla på tv.

<33


Kommentarer
Postat av: tess

HAHAH kan tänka mig det xD fyfan, men de e roligt å köra ändå! hah

2009-10-05 @ 22:53:59


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0