Visste du ..

att jag vill ha - en pojkvän
att min senaste kyss - inte ens är värd att nämnas
att jag lyssnar mest på -
att jag pratar - mest när jag kan va mig själv
att jag inte gillar - falska människor
att min första riktiga kyss - perfekt!
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek  - är underbart!
att jag gillar att - dansa och sjunga
att jag alltid kommer att - försöka hitta vägen till min dröm
att jag är hemligt förälskad i - ingen :P
att sist jag grät var - mycket länge sen
att min mobiltelefon är - mycket viktig!
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag alltid vad klockan är
att innan jag går och lägger mig - släcker jag lampan!
att idag har jag - inte gjort ett dugg
att jag just nu tänker på - att jag är trött
att i kväll ska jag - kolla på tv och sova tidigt
att i morgon kommer jag - färga mitt hår!
att jag hoppas - att jag överlever morgondagen
att jag verkligen vill - ta sånglektioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0