Vissa människor är ju fan sjuka i huvudet!

Jag logga nyss in på bdb igen eftersom jag inte kan sova, det går bara inte fattar inte varför.
Men hur som helst när jag logga in så såg jag att jag hade fått ett nytt personligt meddelande och så möts jag av det här:

Hejsan!

Skulle vilja vara din tejpfånge. Det innebär att jag är tejpad med silvertejp från axlar till anklar Och då tillgänglig för dig att busa, retas och sitta på och kittlas med mm. Ibland kan vi se på film och då kan jag sitta tejpad bredvid dig i soffan. Det låter väl kul och mysigt? Ibland när jag är fri ska ja passa upp på dig:) ge dig massage, vara fotpall, vara kudde, hämta saker.
Jag är seriös. Ta hand om dig. Peter


På riktigt? Vem fan skulle vilja göra något sånt här? Något måste ju vara riktigt jävla fel, det är ju bara sjukt! Nästintill skrämmande! Nej fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0