Superettan här kommer Djurgården

Ja, nu har jag oxå gett upp hoppet.
Det är bara att inse, jag vet att man alltid ska tro på sitt lag men det är bara löjligt nu att fortsätta blunda för det. Jag tycker jag blundat länge nog, finns säkert dom som fortfarande gör det.
Klart jag är besviken det är ju inte direkt känner mig glad över det men alla har sämre perioder till och med ett lag kan ha det. Men jag HOPPAS verkligen att vi vinner superettan nästa år och kommer upp i allsvenskan igen och jag tror inte att det kommer vara några problem alls!
Vad som däremot stör mig något fruktansvärt mycket är alla AIKare som går och skriker hela tiden att dom vinner SM guld och att Djurgårn åker ur. Är det någon nyhet eller? Tror dom att vi är helt efterblivna?
Det gör mig så jävla arg men orkar inte ens engagera mig längre för vad ska jag säga? Det är ju sant och jag förstår att dom är stolta. Men seriöst är det verkligen så roligt för AIK att Djurgårn åker ur? De bästa derbyna försvinner ju! Är det ingen som fattar det? Det roligaste och mest sevärda derbyt försvinner!
Men blåa ränder går aldrig ur och jag kommer ALDRIG svika mitt lag!

Jag vet jag är säker jag är Djurgårn tills jag dör!


Kommentarer
Postat av: tess

jepp, alla derbyn försvinner, rätt åt dom, aik förtjänar inte att möta ett lag som dif:)

och ja vet att du inte gjorde det med flit å det där halsbandet kostade ändå bara 20kr x) ahahha

2009-10-06 @ 22:39:01


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0