Skönt!

Det har vairt riktigt skönt att bara va hemma nu i två dagar, känner att jag faktiskt inte hade orkat mer än det. Jag gick till coop idag för att handla och bara det kändes som ett utmaning jag va helt slut när jag kom hem. Egentligen tror jag att jag skulle behöva en till dag hemma men jag känner att jag måste tillbaka nu, vill inte ha för mycket frånvaro. Jag ska iaf gå dit och försöka men om jag känner att jag inte orkar så går jag troligtvis hem!
Måste komma ihåg att ta med mig penicilinet och att ta det.
Det är nog det jag oroar mig mest för nu, eftersom jag bara varit hemma nu så har jag kunnat anpassa maten efter penicilinet men så funkar det ju inte riktigt när jag är i skolan. Får helt enkelt bara göra mitt bästa!

Juste nu känner jag mig helt slut, känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst vilket bara är positivt. Så nu säger jag god natt.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0