Skolfoto!

Jag gick till skolan idag och jag mådde faktiskt helt okej till en början men sen vände det. Men efter några timmar kändes det bättre igen.
Idag va det dags för skolfoto och det är något som jag inte tycker om riktigt, men ändå så vill jag vara med. Tror faktiskt inte att bilden blev speciellt bra men hoppas den går att se på iaf utan att spy! Mina svullna halsmandlar gjorde säkert inte saken bättre, för tack vare dom ser det ut som att jag har dubbelhaka. Men nu är det som det är. Efter det tog jag självporträtt och den bilden blev fan inte snygg! Usch säger jag bara när jag får hem den ska den skickas tillbaka direkt! Jag skäms, riktigt sorgligt. Blää ..

Kom hem för en timme sen och sen dess har jag inte gjort något alls och det tänker jag inte göra ikväll heller. Jag hade bestämt tidigt i veckan att jag skulle ut med Sofia ikväll men jag känner att jag inte är pigg eller frisk nog för det. Dessutom så äter jag penicilin så det gör inte saken bättre.

Nej nu sska jag resa mig ur soffan och gå och stänga migg fönster som står vid öppet för nu börjar det bli riktigt kallt här inne!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0