Sjukt kul!

Hann inte riktigt med att skriva i bloggen igår.
Men dagen började 11:15 i Jakobsbergs simhall där vi skulle en slags "idrottsdag" jag tycker dock inte att man kan kalla det för de eftersom den bara höll på i lite drygt en timme. Jag hade faktiskt tänkt gymma men jag pratade med min gympalärare och han tyckte det lät som en dålig idé eftersom jag fortfarande åt penicilin, så jag och Nathalie fick sitta i simhallen och kolla på när Sofie och Moa simma.
När dom va klara så gick vi och åt sen drog dom hem och jag satte mig och vänta på Gaby. När Gaby väl va klar vilket tog en himla tid så gick vi stationen och tog pendeln till stan.
Vi kollade på massa kläder och jag köpte ett par lackleggins, en klänning, ett par örhängen, en glitter eyliner och ett nagellack. Har varit emot lackleggins ett tag nu men Gaby hjälpte till lite att ändra mig och nu gillar jag dom faktiskt! Vi sprang runt överallt kändes det som. Kollade på klockan och blev verkligen chockad! Vi hade varit i stan 3 timmar! Det kändes som en timme ungefär tiden hade verkligen försvunnit!

Så jag sprang iväg till tunnelbanan och hade verkligen tur hann precis med den så jag slapp vänta i 10 min. Skyndade mig hem tävttade håret, målade naglarna, fixade håret, sminka mig och klädde på mig och när jag va klar med allt det va klockan redan 20 så då var det bara att springa till tunnelbanan igen. För jag skulle tillbaka in till stan och möta Sofia eftersom vi skulle till Chaplins. Blev lite försenad men inte bara mitt fel utan tunnelbanans också! Men det spelade ingen större roll.

Gick in satte oss ner och pratade sen började vi sjunga kareoke hihi! Jätteroligt, jag älskar det men jag tror inte tjejen som  höll i kareoken gillar mig. Men vi hade kul iaf och det är huvudsaken, träffade massa roliga och speciella personer. Jag kom hem strax efter 4 så jag somnade ca halv 5. Vaknade 12:20 idag förstår inte varför jag borde sovit betydligt längre dessutom va jag fortfarande trött när jag vakna men men.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, det finns väldigt många alternativ men inget känns riktigt lockande. Får väl fortsätta tänka lite och bestämma mig lite senare.
Jag tänkte iaf bjuda på lite bilder från gårdagen, väntar bara på att dom ska läggas ut på deras hemsida har ingen aning om när dom kommer upp. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0