Så skönt!

Det är sjukt hur mycket en person kan påverka ens liv.
Som du påverkade mitt men du såg det inte, allt jag gjorde för dig utan att du ens brydde dig.
Du fick alltid mig att låta som den elaka men i själva verkat va det du som va den personen men det va så lätt för dig att ljuga för omvärlden det va dig alla trodde på!
Jag trodde aldrig jag skulle kunna leva utan dig, utan din förståelse och allt det som du hjälpte mig med.
Tänk vad fel jag hade det va utan dig som jag faktiskt fick mitt liv tillbaka, jag började må bra igen.
I efterhand inser jag att det va du som fick mig att må sämre, du fick mig att känna mig så fruktansvärt dålig.
Men nu, nu lever jag verkligen igen! Jag älskar mitt liv, jag behöver inte anpassa mig efter någon! Jag har förstått att riktiga vänner beter sig inte som du.

Den här gången har du ingen att komma tillbaka till för jag har redan vänt ryggen till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0