Onsdag 7 oktober 2009

Onsdagar är både sköna och sjukt jobbiga. Det är i stort sett den enda sovmorgonen vi har och den enda tidiga dagen men jag läser bara jobbiga lektioner matte B, engelska B och dagen avslutas med klasstid. Det märks att jag inte är van längre vid att endast ha teori lektioner en hel dag. Minns inte ens när jag hade så senast eftersom vi nästan alltid har någon praktisk lektion. Men man vänjer sig nog snart hoppas jag!

Efter skolan så åkte jag till Vällingby, ville hitta någon snygg tröja eller tunika. Jag hittade inte det jag leta efter men köpte 2 linnen, ett par leggins och ett nytt puder. Sen åkte jag till coop för att "storhandla" kände att det började bli tomt i frysen på god mat. Så nu fyllde jag upp den igen vilket känns väldigt skönt!

Imorgon är det torsdag och för mig innebär det praktik. Har inte varit där på 3 veckor, känns faktiskt lite konstigt men jag kan inte hjälpa att jag varit sjuk mycket senaste tiden! Äntligen så känner jag mig faktiskt hyffsat frisk och på något sätt ska det bli skönt att komma tillbaka dit.

Ikväll ska jag stanna hemma som de flesta andra kvällar jag orkar verkligen gå ut på vardagar efter skolan! Känner mig helt slut. Men det ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon! Behöver inte gå upp förens halv 10 tillskillnad från de flesta andra dagar då jag måste gå upp strax efter 6.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0