Mycket bra!

Alex kom över hit runt 6 vi satt och snacka, kolla skolkatalogen och kolla lite på tv.
Vid 8 så drog vi upp till centrum och mötte Thomas och hans flickvän för vi skulle käka pizza. Men jag va inte hungrig så jag käkade faktiskt inget fick en cola av Thomas, That's it. Är fortfarande inte hungrig så kommer väl vakna imorgon och vara super hungrig då istället. Där satt vi iaf och snacka i en timme kanske sen gick vi runt lite köpte lite godis oså.
Efter det så drog jag hem för dom skulle in till stan och dricka öl och det kändes inte så lockande faktiskt. Är super trött och ska bara kolla idol och sen ska jag nog försöka sova, känner att jag behöver det.

Imorgon ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och satsa på att bli helt frisk!
Bara ligga i sängen kolla på någon bra film, det låter faktiskt riktigt skönt.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0