I know what i want but is it right?

Precis som rubriken säger så vet jag precis vad jag vill göra och jag har vetat det en längre tid!
Jag älskar det verkligen men är det värt att försöka?
Är det värt att lägga ut så mycket pengar på något som kanske inte ens lönar sig i slutändan?
Jag vill verkligen, jag vill det mer än vad jag någonsin velat något tidigare i hela mitt liv tror jag. Jag känner det så tydligt.
Måste nog fortsätta tänka trots att jag gjort det i ungefär 2 år nu.
Men tänk va mycket jag kan lära mig, jag kanske kan utvecklas som fan det borde jag göra vilket som! Jag kan fan inte bli sämre ..
Jag har iaf skickat iväg ett mail till henne och ställt några frågor bland annat om jag är lämpad för det ..
Hoppas verkligen på svar så fort som möjligt!

Slut på mitt skit snack dags för Privileged nu!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0