Glad? ledsen? nöjd? sur? arg?

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD OCH OTROLIGT NÖJD ska ni veta! För Djurgårn ligger på kvalplats! Det känns så jävla skönt allt gick rätt igår! Alla som tvivlat så! Det kunde ju inte bli bättre eller jo om Örgryte hade fölorat istället för att spela lika men vafan dom ligger 2 poäng under oss och BAJEN ÄR INTE ENS ETT HOT LÄNGRE!
På söndag VINNER vi mot Kalmar! Kämpa nu, vi klarar det här!
Skulle fan vilja gå på den matchen, stå där bara få närvara, känna kämparglöden!! Funderar skarpt på det.

Men imorgon ska jag ut på krogen med Sofia och Erica, dom snacka om att dom skulle klä ut sig men jag vet inte ritkigt om jag känne rmig super taggad på den idéen. Räcker väl med att man måste klä ut sig på lördg? Om det nu blir något, har inte hört så mycket men inbjudan kom ut för över en månad sen. Inbjudan till Halloween festen som några kompisar ska hålla i. Äsch annars hittar man väl något annat kul man kan göra.

Men jag längtar förjävla mycket till söndag nu!!
Det är lycka att vara Djurgårdare!!

<33

Kommentarer
Postat av: stolt gårdare!

men tja!

wiie fan va bra vi e, dif kanske slipper superettan trotts allt!:)

hoppas de vinner på söndag!

Jag vet inte om jag kan, ev ska jag till falun i helgen å d ligger i daalarna O.o annars hör jag av mig!

2009-10-29 @ 17:30:44


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0