Bort med lösenordet

Ja nu är det fritt fram igen för alla att läsa min blogg.
Orkar inte bry mig så läs på.
Finns inte speciellt mycket att läsa längre känns det som.

Min dag har varit lika tråkig som de andra dagarna nu det senaste, men samtidigt så gör jag nog min kropp en stor tjänst men den verkar inte riktigt vilja samarbeta med mig. Trots att jag tagit det så lugnt och verkligen lyssnat på min kropp så känner jag mig inte bättre. Eller mina bihålor och örnonen känns ju betydligt bättre men min förkyldning vägrar att ge med sig. Känns bara som att den börjar om igen men jag vet inte hoppas bara på att den försvinner snart så jag får mina krafter tillbaka snart.

Imorgon ska jag ta mig till skolan jag ska göra mitt bästa iaf, jag känner att jag inte klarar av att missa mer nu känns som att jag redan ligger efter.
Har faktiskt lite svårt att förstå att vecka 41 börjar nu?! Det känns fel, det innebär ju att det är lite drygt 11 veckor kvar av det här året? Och det känns ju ännu mer fel.
När jag pratade med farmor innan idag så påminde hon mig faktiskt om att det bara är 3 veckor kvar till höstlovet, den tanken har jag inte ens tänkt och det fick mig genast mycket gladare!

Nej nu börjar jag bli trött så det är nog snart dags att sova.

(If I say I miss you I really do)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0