Blandat

Egentligen har jag hur mycket som helst att berätta vet dock inte riktigt var jag ska börja.
Hur som helst så är det lov nu och jag åkte ner till min mamma som bor i Nyköping, kom hit idag och åker hem på fredag eftermiddag.
Riktigt skönt med lov nu behövs verkligen.
Förra veckan var det fullt upp i skolan, speciellt i onsdags då vi skulle ha modevisning i Tyresö för att inviga deras frisör program. Så vi färgade, klippte och styla 1:orna sen styla vi oss själva! Riktigt kul men riktigt stressigt!
Lägger upp en bild eftersom jag inte har min data nu så är det jobbigt att sitta och ladda ner alla bilder så en får duga den är på mig, Patrik och Gaby precis innan vi skulle gå upp på scen!



Självklart har ju även bilderna från Chaplins kommit upp som jag lovade att visa för några veckor sedan men lägger bara upp en bild därifrån nu oxå. Resten finns på facebook tror faktiskt dom flesta som läser har mig på facebook oxå annars får ni lägga till mig!



Jag uppdaterar under veckan, ha ett underbart lov! Det ska jag ha!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0