Bjuder på en bild

Tänkte att jag skulle visa en bild på håret, misstänker nämligen att min beskrivning inte var den bästa.
Så en bild kanske klargör det hela lite?
Jag börjar iaf vänja mig något vid det röda, vilket känns bra!
Vi får väl se hur länge jag behåller den men jag tycker faktiskt det är lite kul att testa nytt med nya färger och kontraster.




Börjar 8:30 imorgon, så ska bara kolla klart på roast på berns sen är det dags för mig att krypa ner och sova känner att det behövs! Har en alldeles för lång dag imorgon också.

Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: frida

behöver ni betala för färgen i skolan, tänkte eftersom ni leker som mycket med håret.. eller är det en fördelarna med att gå frisör att få gratis hårvård?



ta hand om dig

2009-10-15 @ 09:28:17

Postat av: frida

behöver ni betala för färgen i skolan, tänkte eftersom ni leker som mycket med håret.. eller är det en fördelarna med att gå frisör att få gratis hårvård?



ta hand om dig

2009-10-15 @ 09:28:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0