Resan

Vi landade i Bulgarien 22:55 Bulgarisk tid, väskorna kom ganska snabbt.
Vi gick på vår buss åkte till hotellet, det va så fruktansvärt varmt jag trodde seriöst vi skulle svimma och mitt huvud dunkade. När vi äntligen kom fram och va incheckade bytte vi om och gick ut och köpte vatten sen gick jag och la mig.

Nästa morgon va vi uppe vid frukosten, gick sedan ut till poolen la oss där och solade.
Vi träffade 2 killar där från Örebro. Sen på kvällen va vi ute och käka middag med dom, förkröka på ballkongen, sen gick vi ute längs med strandpromenaden och den va en helt underbar kväll!
Torsdag morgon va vi upp vid frukosten igen, dagen såg likadan ut som dagen innan men på kvällen drog vi till ett discotek som heter den glada viking, det va riktigt roligt!

Jag skulle kunna fortsätta berätta massa saker, men mycket är ju samma sak varje dag. Så jag tror ni fattar hur resan var i det stora hela.
Men ena kvällen blev Johan drogad, det är bland det läskigaste jag varit med om han hallicunerad och va inte sig själv, men fick lixom ingen kontakt med honom. Man har ju hört att det händer mycket sånt i Sunny Beach men man trodde ju inte det skulle hända oss. Menmen, han överlevde så allt gick ju faktiskt bra!

Sen åkte vi hem i tisdags natt, kom hem tidig onsdag morgon! Och gud va trött jag var då, kunde knappt tänka och ingen röst hade jag heller. Idag är första dagen jag inte är hes eller trött.

Resan var helt underbar och är ett minne för livet <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0