Inte bra!

Har färgat mitt hår 4 gånger på 3 dagar nu, känns inte riktigt bra!
Har nig haft alla hårfärger som går att ha! Är fortfarande inte helr nöjd, men måste vänta lite tills nästa färgning.
Men det jag har i nu är en toning och håller bara i 3 veckor så färgar väl om det om ja typ 3 veckor.
Men får vänta tills dess annars trillar väl håret av och det vore inte kul!

Idag börja jag med att tona håret för det va verkligen oranget, sen åkte jag och Sofie till Jakobsberg för att käka lunch.
På väg hem stannade vi på Willys och handlade lite mat och en ny stekpanna! Det behövdes verkligen!
Kom hem runt 5, ska ta det lugnt nu ett tag innan jag ska möta Sofia i stan för att dra ut på krogen!
Jag hoppas på en riktigt lyckad kväll och just nu finns det inga tvivel om att det inte kommer bli det!!
Tagga till!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0