Home

Äntligen hemma, det känns faktiskt riktigt sköönt!
Känns som att det var evigheter sen jag va här.
Men vi har haft det bra i Norrtälje, solat, spelat kubb, spelat plump, kollat tv och pratat, riktigt mysigt!
Så jag är glad över att jag fick följa med, trots min hemlängtan!
Tiden går så fort, 5 veckor av sommarlovet har gått vilket innebär mindre än 4 veckor kvar sen börjar allvaret igen.
Men ska ta vara på de 4 veckorna som faktiskt återstår och dom ska jag ta väl hand om!

På lördag åker jag ner till pappa några dagar, känner att jag behöver träffa honom lite.
För första gången på länge har jag faktiskt saknat honom, har knappt pratat med honom sen innan jg åkte till Bulgalgarien. Vi brukar nästan alltid ha daglig kontakt men så har det ju inte kunnat vara nu, tur att att dom kommer tillbaka imogon från Grekland!

Ikväll ska jag träffa Nina och troligtvis Jonas lite senare.

Ha det bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0