Grönalund

Klockan 9:50 ringde mitt alarm, inte alls kul men samtidigt skönt att komma upp!
Jag gick upp precis innan 10 och gjorde mig i ordning.
Och nu sitter jag här helt klar och väntar på att dom sista minutrarna ska gå.
Ska ta tuben som går 11:10, in till centralen sen ta en buss som tar oss till Grönalund!
Jag hoppas det blir en lyckad dag och att det inte börjar regna.
Låg och fundera igår på om jag skulle ta med mig väska men det kändes så jobbigt och så måste man lämna ifrån dig den när man åker attraktioner osv, kändes inte bra.
Så bestämde mig för att trycka ner allt i fickorna ist, och därför tar jag bara med mig en telefon idag!
Den andra får inte plats.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0